www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

duminică, 16 noiembrie 2008

piatra craiului

Pai...unde sa mergem???

Sefu' halpinistilor, David in persoana, zise ca se duce in Bucegi, poate pe seaca dintre Clai, poate prin alte parti. Pai...n-as merge in Bucegi, parca as merge in Crai, ca demult nu mai am mers si vremea e frumoasa. Zis si facut, ne trezim de dimineata( eu, Dani si Costin), ne ducem la Plaiul Foii si ne relaxam la o cafelutza, afara cam frigut. Ne gandim sa mergem pe un traseu nu prea lung ca urma sa plec la Bucuresti, asa ca hotaram Braul de Mijloc. Urcam pana la Termopile, pe Muchia Cotofenei, intram pe Braul de Mijloc, coboram pe Anghelide. Foarte frumos, vremea foarte buna, ne-am simtit minunat. Terminam tura cu o ciorbita, plin tare la Plaiul Foii sambata seara, de abia am prins o masuta inghesuita. Weekendul urmator ...speram sa ne prinda la schi:)


Niciun comentariu: