www.himalayatravel.ro

M-am mutat pe www.himalayatravel.ro .

Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri personale, mai multe povesti . . .

vineri, 4 iulie 2008

Herman Buhl

M-am trezit la 8 ,am vorbit cu Radu sa intram in traseu destul de devreme, asa ca ne-am intalnit in gara la Busteni pe la 8:30. Am lasat masina la caminul alpin- era sa uitam espadrile lui Radu si inca ceva lucruri imporatante. Ne-am miscat destul de rapid pana la baza traseului, am povestit despre una despre alta, m-am laudat o gramada cu noua mea rezerva de apa de 2 l pe care mi-am cumparat-o la un pret f mic.

Am ajuns la baza traseului si am stat cam 1 ora sa descurcam semicoarda, apoi Radu a plecat cap pe Herman Buhl. Ma trezisem in plina forma, aveam ceva draci de zile trecute asa ca zvacul nu-mi lipsea, ma uitam in sus in timp ce filam si ma gandeam ca Radu s-a trezit cam de dimineata, ca e cam obosit si se misca cam greu. Apoi imi faceam niste filme de cat de repede o sa ajung in prima regrupare si cum sa fac sa nu se simta Radu prost cand o sa observe ca a facut mult mai mult ca mine pe prima lungime....Dupa ceva timp aud ca el a ajuns in prima regrupare si ma poate fila si dau sa plec. Un mic impas m-a oprit la 1 m de sol, m-am gandit sa nu ma chinui prea tare asa de la inceput, am pus pana pe bucla si m-am tras elegant in sus, ajungand usor la urmatoarea priza. Nu cu mult mai sus ma regasesc in acelasi impas...pun din nou timida si rusinata mana pe bucla mascand usor aceasta actiune! "mah nene", m-am gandit eu..., "e un pic cam greu traseul asta", si eu care credeam ca Radu e obosit. Ajung in prima regrupare cu greu si imi dau seama ca am pantalonii uzi si rucsacul la fel. Pun mana la spate - rezerva mea de apa Laken a dat rateu- se desfiletase furtunul si ioc apa, plus ca deja era rezerva noastra, nu doar a mea. Discutiile noastre din regrupari erau mai ales despre ce am bea, cat am bea si de unde. Am exersat trasul de bucle de cam multe ori, mai ales in prima si in ultima lungime.

Am ajuns sus, se vedea frumos, era liniste, eram multumiti ca eram sus. A inceput sa ploua cand eram in rapel si am fugit spre masina de la Caminul Alpin.


Niciun comentariu: